Vzdělávání
Pro měření efektu školení obdobně jako u poradenství využíváme hodnocení posluchačů, závěrečnou zprávu a prezentaci zadavateli na základě zadání.
Naše semináře vedeme v pohodové aktivní atmosféře s maximálním zapojením všech posluchačů. Proto využíváme různé techniky a metody.
Typy seminářů:
1) "Měkké" dovednosti - Soft skills:
- Obchodní jednání a jeho fáze I,II - jak se připravit, efektivně vést, zvládnout bariéry
- Prezentace I,II,III a prodejní argumentace
- Vyjednávání a optimalizace výsledků jednání
- Základy typologie osobnosti a její použití v prodeji
- Řešení konfliktních situací - námitky, zvládání konfliktních situací
- Koučování manažerů, prodejců, prezentátorů, vedoucích porad
- Základy telemarketingu a nastavení efektivního prodejního nástroje
2) "Tvrdé" znalosti:
- Management
Manažerské kompetence pro 21. století
Zpracování a zavedení strategie společnosti, její provázanost s výkony
Řízení porad a projektů
Nastavení a zavedení Marketingového informačního systému
Poradenství pro ISO a zlepšení výkonu systému
Optimalizace a zaměření společnosti podle nových podmínek na trhu
Facilitace při spojování subjektů
Konzultace problémů podle potřeby zadavatele
- Marketing a prodej
Marketingový systém
Marketingový informační systém
Marketingový plán a plánování
Marketingový audit
Marketingové analýzy a průzkumy
Prodejní a marketingová politika, podpora prodeje
Řízení prodejní sítě a podpora dealerů
Prodejní manuál a ostatní nástroje podpory prodeje
Optimalizace útvarů marketingu a prodeje podle nových podmínek na trhu
Náplň činnosti jednotlivých složek v prodeji a marketingu
Product management, Category management, CRM a podpora zákazníka
Optimalizace reklamních budgetů
Výhody znalosti významu marketingového mixu
Výhody znalosti významu komunikačních nástrojů
Zvýšení efektu veletržních nákladů
Efektivní vystavování výrobků a služeb
- Nákup
Efektivní nákup
Nákupní marketing
Postupy a procesy pro redukci materiálových a jiných nákladů
Optimalizace nákupních podmínek a definice přínosů společnosti
Hodnocení dodavatelů a optimalizace logistiky dodávek
- Optimalizace výroby, procesů
Praktické vedení interních týmů pro zlepšení a zlepšování
Zásady optimalizace jednotlivých procesů
Reengineering, outsourcing a jiné metody pro dosažení cíle