Vzdělávání

Pro měření efektu školení obdobně jako u poradenství využíváme hodnocení posluchačů, závěrečnou zprávu a prezentaci zadavateli na základě zadání.

Naše semináře vedeme v pohodové aktivní atmosféře s maximálním zapojením všech posluchačů. Proto využíváme různé techniky a metody.

Typy seminářů:

1) "Měkké" dovednosti - Soft skills:

    - Obchodní jednání a jeho fáze I,II - jak se připravit, efektivně vést, zvládnout bariéry

    - Prezentace I,II,III a prodejní argumentace

    - Vyjednávání a optimalizace výsledků jednání

    - Základy typologie osobnosti a její použití v prodeji

    - Řešení konfliktních situací - námitky, zvládání konfliktních situací

    - Koučování manažerů, prodejců, prezentátorů, vedoucích porad

    - Základy telemarketingu a nastavení efektivního prodejního nástroje

2) "Tvrdé" znalosti:

    - Management

            Manažerské kompetence pro 21. století

            Zpracování a zavedení strategie společnosti, její provázanost s výkony

            Řízení porad a projektů

            Nastavení a zavedení Marketingového informačního systému 

            Poradenství pro ISO a zlepšení výkonu systému 

            Optimalizace a zaměření společnosti podle nových podmínek na trhu

            Facilitace při spojování subjektů

            Konzultace problémů podle potřeby zadavatele

     - Marketing a prodej

             Marketingový systém 

            Marketingový informační systém 

            Marketingový plán a plánování 

            Marketingový audit 

            Marketingové analýzy a průzkumy 

            Prodejní a marketingová politika, podpora prodeje 

            Řízení prodejní sítě a podpora dealerů 

            Prodejní manuál a ostatní nástroje podpory prodeje

            Optimalizace útvarů marketingu a prodeje podle nových podmínek na trhu

            Náplň činnosti jednotlivých složek v prodeji a marketingu

            Product management, Category management, CRM a podpora zákazníka

            Optimalizace reklamních budgetů 

            Výhody znalosti významu marketingového mixu 

            Výhody znalosti významu komunikačních nástrojů 

            Zvýšení efektu veletržních nákladů 

            Efektivní vystavování výrobků a služeb 

     - Nákup

            Efektivní nákup 

            Nákupní marketing 

            Postupy a procesy pro redukci materiálových a jiných nákladů 

             Optimalizace nákupních podmínek a definice přínosů společnosti

            Hodnocení dodavatelů a optimalizace logistiky dodávek

     - Optimalizace výroby, procesů

             Praktické vedení interních týmů pro zlepšení a zlepšování

            Zásady optimalizace jednotlivých procesů

            Reengineering, outsourcing a jiné metody pro dosažení cíle